Några personer värda att uppmärksamma

Igår när jag skulle åka in till kyrkan för att leda lovsång för ungdomarna hann jag precis se att en busschaufför tecknade åt mig att sänka farten. Tack och lov att jag gjorde det och körde så lagligt, för längre fram stod polisen. Jag som blir så nervös bara jag ser en polisbil blev väldigt tacksam till den här mannen. Så här får han dagens ros!



När jag och Annie nästan var framme på kyrkan såg vi en kille med solbrillor fast det inte var soligt och ruller (rullskridskor). Han höll i kopplet till sin hund och hunden sprang. Det såg så roligt ut när han flög fram nerför gatan.
Han får dagens brillor!



Idag är min sista spanska lektion. Sen återstår bara två tentor som jag ska klara. Det är lite tråkigt att sluta måste jag säga. Framförallt när jag inte får träffa min lärare mer. Hon är supertrevlig och jag har träffat henne nästan varje vecka i 9 månader. Hon får dagens MQ klänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0