For worse and better

Jag ringde och gjorde en felanmälan på en lampa igår och imorse kom en man och ringde på dörren. Sen dess har jag haft "Öppna din dörr" i mina tankar. Det är mitt sätt att associera. Jag kopplar ofta ihop ord, meningar och rytmiken i något som sägs med musik.

I min spotify just nu: Sweet dreams- Beyoncé

I helgen tänkte M och jag åka och handla lite mat bara, men vi tänkte inte på att affärerna öppnar senare på söndagar, vi var två timmar för tidiga, så vi smet in på en kyrka och sen gick vi på stan, det slutade med att vi inte var hemma förrän på kvällen, det blev en dag för ande kräl och shop som M råkade säga en gång :D



Vissa saker är fina men det gör inte så mycket om man inte köper..



Andra saker är VERKLIGEN ett offer att inte kunna köpa. Åh, vad det gjorde ont.

Men det blev ändå några behövliga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0