Paris Hilton my BFF

Jag kan inte rå för det men jag älskar såna amerikanska glitter program. Den här är så roligt att se på.. alla klänningar som Paris har, fina frisyrer som tjejerna har och allting. Paris söker efter en Best Friend som är äkta och inte är ute efter kändisskapet. That's sweet. Jag kan förstå att hon vill ha nån hon kan lita på. Och hon valde Stephen, en jättegullig gay kille som alla tycker om. Han var jätteomtänksam och hans familj är mormoner. Det är så speciellt att få veta om olika personers liv och personligheter. Vissa som man tror är på ett visst sätt och sen är de på ett annat sätt egentligen. Som Paris Hilton. Jag känner henne inte men jag tror det skrivs mycket om henne som inte är sant. Hon har ett fint band till sin mamma. 

 all the bff's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0