miss bohemic of inspiration

 Den här helgen har jag varit ensam. Det har varit perfekt att pyssla, gå promenader, läsa böcker och fånga dagen!

 Jag älskar att göra flera saker samtidigt. Då blir ju fler saker gjorda på samma gång! I'm miss bohemic, I can do a little of this and a little of that. Jag är nöjd med idag, det var för att det började så bra, med kvalitetstid med papi, he who takes care of my soul.. läste en mycket bra bok av John Sherill som jag måste skriva upp allt jag tyckte var bra för att jag inte ska glömma det.

Ayer vaknade jag och det första jag gjorde var att sätta mig med gitarren.. det blev en sång. when the inspiration comes you never know... den här morgonen blev inte lika glamorös. upp och tvätta klockan 7. Det är inte många uppe vid den tiden en söndagsmorgon kan jag säga. Men I like it. Jag gillar inte tidiga mornar, men den här var great! Och så skönt när man har tvättat, vikt, ätit frukost, läst Bibeln, fixat håret och ALLT innan klockan tidigt. Det är samma känsla som när man har diskat och allt är fint!! Oh, var tvungen att grovrengöra micron, spisen och allt runtomkring efter disken. Det bara blir så, en sak leder till en annan och så bara gör jag det. Fel saker vid fel tidpunkt. Men jag gillar det. Det är inte fel för mig. Jag gör bara inte som alla andra. I did it my way.. 

 it's coke and marshmallows, nothing else. i said I do it my way..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0