östersund and winter

Det finns några gånger i livet som livet står stilla. Då det bara finns en sak som är viktigt, och man prioriterar det. Tiden stannar. Min prioritering just nu är min nära person som ligger på sjukhus. Livet fortsätter säkert på som vanligt men för mig är det nog bra att jag får koncentrera mig på att tänka och samla förvirrade tankar.



Det slår mig att jag faktiskt är 50% jämte. Tyvärr kan jag inte så mycket om mitt ursprung men jag tror att det finns i blodet. Skulle vara intressant att se vilka egenskaper hos mig som kommer härifrån. Lika stolt som jag är över att hälften av mig har sitt ursprung i Höga Kusten, lika stolt är jag att säga att min pappa är jämte. Om jag skulle veta mer om historian och kulturen skulle jag vara ännu mer stolt.


Det här har hänt idag: 

på sjukhuset

guitar hero med bästa kusiner

Flisa orkade inte se hela filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0