Film och konsert tips

Har hittat en ny favoritsorts godis. Kryptoniter. De lyser upp och är perfekta att äta i soffan. Kollar på filmen "Änglavakt". Den verkar va riktigt bra än så länge. Idag fick jag flera filmtips av olika peroner, bl.a. en film som jag tror heter "In Victory" som handlar om Nelson Mandela och rugby. Låter helt okej och intressant.

Nu ska jag cykla ner till kyrkan för att öva till Välgörenhetskonserten på lördag. Då kommer en kille från Rumänien som är grym på gitarr. Han spelar för att samla ihop pengar för att utsatta barn från Albanien, Bulgarien och Rumänien ska få lära sig läsa, räkna och skriva. Jag och några till ska va med och sjunga. Jag tror det blir jättekul och hoppas hoppas hoppas att folk ger mycket pengar.

Det slutar inte rycka i mitt ena ögonlock, finns det nåt botemedel för det? Jag undrar vad orsaken är. Kanske för många kryptoniter?


numera kryptonit älskande person, men det slår inte marianne och nappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0