Sjuuukt mycket att göra (not!)

Har varit sjuk i några dagar och hoppas därför inte det här inlägget blir sjukt tråkigt ;D men ska göra mitt bästa. Måste iallafall få skriva och underhålla min skapande-ådra.
Första dagen sjuk sov jag typ hela dan, desto mindre på natten då jag hade värsta feberfrossan ever.. Försökte tänka att det kunde vara positivt om jag ska jobba med svårt sjuka barn; att jag vet iaf litegrann hur det känns och kan ha större medkänsla.
Andra dagen: Phonecalls- syrran och Mamma, som sa att hon varit med jobbet på en klättringslokal och att hon hade klättrat ända upp på klätterväggen- you go mama!
Tredje dagen: M kom och överraskade med allahjärtans kakor och vi lunchade. Städade även hela lägenheten. Det var mitt sätt att bestämma mig för att bli frisk. Var lite piggare så på kvällen bjöd M mig på Pizza Hut, love you honey!
Fjärde dagen och förhoppningsvis sista dagen hemma har jag kollat in en massa intressanta bloggar och hjälporganisationer. Planerar även för programmet vi ska ha hand om i fjällen.
Okej, det var ungefär as good as it gets..
I övrigt har jag nysit hostat snorat haft feber stapplat mig fram och haft ont i huvet i fyra dagar, men är på bättringsvägen. Den vägen som förhoppningsvis leder till fjällen om fyra dagar!!

 

Fick detta mms av M häromdan, och när jag kollade i kassen hon handlat åt mig, hade hon stoppat ner några godbitar som hon vet att jag tycker om, hon e la för go!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0