en vanligt ovanlig dag med min vän m

När hela svenska folket satt bänkade framför Fångarna på fortet så tog M och jag en trip till Coop efter fem timmars planering. På spårvagnen satt vi nästan helt ensamma, "vi äger spårvagnen" sa M :)
M skulle köpa lite svenska souvernirer och jag hittade bl.a. en lysande rosa pepparkvarn :)
Sen hade vi picknick inne på affären! Och jag föreslog att M skulle ta lite broschyrer som souvernir och när vi skulle gå tyckte jag att hon sa "det fanns massor med bra grund här" Det var så roligt just då vid det tillfället.
Vi avslutade våran tur med att lova att nån av oss nästa gång vi kommer åka med den busschauffören vi såg ska nån av oss säga "Ungdom, resecentrum. Eller vänta! Jag måste fråga publiken/ringa en vän!"
m!! kommer sakna dig så mycket min älskade vän!!
vad händer när vi inte kommer ses varje dag, vem kommer ringa, du eller jag?
allting som vi gjort tillsammans, alla våra minnen.
glömmer aldrig, du finns kvar i mina sinnen.
alltid när jag ser nåt, hör nåt, gör nåt,
kommer mina tankar ledas till vad VI sett, VI hört, VI gjort.
du finns föralltid som en del i mitt hjärta,
och när du är långt borta är det en stor smärta.
en sorg att inte kunna dela böner, tårar och tankar,
att inte kunna skratta med dig när vi lossat ankar.
vad är det som händer, vad är det vi gör?
hjälp oss stanna upp, inte glömma att det är du som för.
den här sista tiden, jag vill att den ska bli bra,
och den kan inte bli annat när det är du och ja.
du är mer än jätteperfekt, du är en tvilling för mig
jag tackar gud att jag funnit dig
You're preachin' fire Lion of Judah! You're a royalty but your choice is to be His servant. You're my soulmate my sistah! We can do all things through Christ who gives us strengh. And we are poor, but He has made us rich! May He always give you peace everyday and everynight. And you will forever become his salt and light.
Tax m! Jag kommer se tillbaka på den här tejden.. Alla skämt, allt vi delat, det kommer finnas kvar i våra hjärtan..
♥ jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: malin

O store Gud, när jag den värld beskådar,

(blogg världen, den underbara naturen och luft som finns)

Som du har skapat med ditt allmaktsord,

(och hur du skapar med ord och meningar och får till det så bra att jag inte vet vad jag ska ta mig till!)

Hur där din visdom leder livets trådar,

(Du är smart Marre! dET vet du att jag tycker!)

Och alla väsen mättas vid ditt bord.

(som vi har fått erfara och sett)



Då brister själen ut i lovsångsljud:

O store Gud! O store Gud!

Då brister själen ut i lovsångsljud:

O store Gud! O store Gud!

(Tänk att Gud vet allt om dig och mig och satte oss här tillsammans! Min själ brister ut i jubel när jag läser och minns vad vi gjort och gör tillsammans! <3)



När sommarvinden susar över fälten,

När blommor dofta invid källans rand,

När trastar drilla i de gröna tälten,

(gröna!)

Vid furuskogens tysta, dunkla rand;



När jag i bibeln skådar alla under,

(som vi fått göra tillsammans, it's have been an amazing ride with you! Visst är det i en sång?? Kan bara inte komma på vilken nu...)

Som Herren gjort se’n förste Adams tid,

(Yes, Adam bara)

Hur nådefull Han varit alla stunder, (AMEN!)

Och hjälpt sitt folk ur livets synd och strid;(wow!)



När slutligt alla tidens höljen falla,

Uti åskådning byter sig min tro,

Och evighetens klara klockor kalla,

(färdiga, gå, Charlotte)

Min frälsta ande till dess sabbatsro;



Då brister själen ut i lovsångsljud:

Tack store Gud! Tack store Gud!

Då brister själen ut i lovsångsljud:

Tack store Gud! Tack store Gud!



2011-01-09 @ 13:15:42
Postat av: Lina

tack för bloggtipset marlene. hihi! kram

2011-01-17 @ 22:32:19
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0