fina människor fint väder och god glass

Efter en intensiv vecka med konfirmationsavslutning och utflyttning och som grädde på moset en dagsresa upp till norrland i affärer så har jag nu haft några sköna dagar med hur gött väder som helst!
Ångermanland- mitt land
kopplade av på tåget.
Det roliga var sen att vi missade tåget från gävle-örebro och fick åka taxi istället så satte jag mig med tre random people från tåget men som jag hade kopplingar med alla tre! Vi hade jätteintressanta samtal de tre timmarna :D Gud tänker då på allt!
teen challenge reunion- M. Mm..!
hos stefan på värmlandsgatan, på taket :D
en speciell dag för en person med en speciell plats i mitt hjärta.
hemma hos käraste vänner.
lek och bus på fina Fias 40-års fest hos härliga familjen Wenhov.
Nationaldagen i Söderköping. M&M ochAnnika! 32 flaggor. 25 pers i kö till Smultronstället. Minst.
Härliga dagar har det varit! Det blir bra minnen att sätta in i tankesalbumet att plocka fram de dagar då jag kommer sakna de här människorna. För det kommer jag. Men den dagen, den sorgen. som min mamma brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0