Nyhetskoll

Tycker synd om vår kung. Har inte brytt mig om att läsa om skriverierna innan, men nu har jag läst lite om hans intervju angående strippklubbsryktena. Jag tycker synd om vår kung. Han har inte gjort något! Våran kung är en mycket fin man som värnar dom sin familj. Han förtjänar att mötas med respekt för allt han gör för vårt land. En annan nyhet jag läste är att en av de inblandade i malexander morden, Tony Olsson, säger att han mött Gud. Han tar avstånd från kriminalitet, nazism och sitt tidigare liv. Jag skulle vilja läsa hans böcker. Jag hoppas att han talar sanning och att det inte är ett sätt att manipulera för att få sänkt straff. Men när man möter Gud så får det en effekt på hela ens liv. Gud välsigne honom hur det än är. Den tredje nyheten jag fastnade för är en liten notis i extra; nämligen en text som beskriver att Gunilla Gomér, en politiker efterlyser ett adoptionscentrum i Sverige. Hon vill att man istället för att göra abort, ska adoptera bort barnet. Bra! -äntligen en politiker som vågar gå emot strömmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0