Lugn helg vid havet

Efter en maxad vecka med otroliga upplevelser och fina möten hade vi en ledig helg bara vi svenskar. Vi åkte till Pochomil som är en ort vid havet. Första kvällen vi var där var det väldigt lugnt, kändes som att det bara var vi som var där, men dagen efter, när vi satt och åt frukost, så började det. Det VÄLLDE in folk. Nicaraguaner åker på semester denna vecka, semana santa, påskveckan, och det måste varit flera tusen som var där på stranden.
Tjena vad mycket folk det var. Men det var skönt att bada, läsa och gå omkring på stranden och vägarna.
Jag letade efter två små kompisar som jag fick under min första resa till Nicaragua 2006, två barn som sålde halsband, men jag hittade dem inte. Dock fick jag kontakt med andra härliga barn som kände dem. Vi hade en supergullig kvinna som var servitris på hotellet och även andra personligheter kommer jag att spara i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Lilla syster!

Ohh, tjena.. Flera tusen!! :o :D

Synd att du inte hittade dem "små kompisarna" :(

Fin bild på dej! Nya brillor? :D

Sista bilden var jätte vacker!! Är korten tagna med kameran vi köpte? Verkligen fint kort! :)♥



Kram!

2012-04-03 @ 20:51:50
URL: http://yougetmysmile.bloggplatsen.se
Postat av: sis

Jag menade flera hundra, kanske tusen :) Ja dom är nya. Tack! Ja det är med den kameran :)



Kram!

2012-04-08 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0