All I need is you

Känner doften av regn från mitt fönster, det är en fantastisk doft som jag inser att jag längtat efter i värmen och dammet från vägarna.
Precis som regnet vattnar marken och allt som lever, kommer Gud och släcker vår törst och fyller våra behov.
Det har jag fått vara med om idag. Vi var på hembesök hos flera familjer. Vi bad för en liten tjej med ett ett hjärta som skulle opereras, vi bad för en ung mamma och hennes tårar rann när vi sa att Gud ser hennes inre kamp och när vi fick lägga våra händer på henne och be för henne. Vi bad för en flicka med sjukdom i sina leder och för en man som kommer bli en förebild för sin familj och sin stadsdel.
Vi ber för att vi tror på att Gud kommer med HOPP. Vi ber för att vi ser att Den Helige Ande vill komma med förändring.
Jag tackar för den här dagen, att jag fått vara med och jobba för att Guds rike ska bli större.
Tack för all KÄRLEK du ger. Du är min klippa, min borg och mitt allt. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0