Liten resa till landet bredvid

Förra veckan var vi i Costa Rica. Vi var på en tur i regnskogen och när vi hade gått oss varma så kom vi till världens finaste vattenfall med väldigt klart vatten. Vi badade och det var helt fantastiskt! Vi såg också varma källor, och gejsrar eller vad det heter. Det var väldigt fint och jag blev fascinerad över hur Gud har skapat allt det här.
Vi hängde lite i stan, var på stranden, åt glass, var på en konsert och bara tog det lugnt. Vi gjorde resan för att vi behövde förnya våra visum, men det blev också en trevlig tur! Därempot är det så skönt att vara hemma i Nicaragua igen. Det är här jag trivs. Det här är mitt land. Mina gator. Mina människor som jag kommer sakna så mycket när vi åker tillbaka till Sverige.

Kommentarer
Postat av: syster

Åhhh, wow! Vilket vackert vattenfall!! Skulle också vilja dit!



Hopas du har de bra!

KRAM!♥

2012-05-07 @ 15:39:09
URL: http://yougetmysmile.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0